събота, 10 май 2014 г.

Вълшебници в Пролетно предизвикателство ''И АЗ МОГА''

Здравейте Вълшебници!
Благодарим ви за прекрасните проекти, които ни показахте и изпратихте за нашето благотворително предизвикателство ''И АЗ МОГА''. Да си признаем, изключително много ни затруднихте в избора за нашите любимци в топ 3. 

Но нека не избързваме с тях и да видим нашият вълшебен рандом кой избра да грабне този път титлата ''Вълшебница на И АЗ МОГА''. Както знаете този месец имаме цели 3-ма победители (не, че другите не сте, но такива са правилата).

Първият изтеглен е:
 Честито на  bejko


Вторият изтеглен е:


Честито на svetleto55
 
Третият изтеглен е:

Честито на Деси
Честито момичета, Вие получавате ваучер на стойност 10.00лв от нашият любезен спонсор Онлайн магазин за опаковки, арт и крафт стоки UAU.BG., както и нашата значка


Момичетата, които ще се отличат с титлата Топ 3, по реда на участие са:

Вие получавате нашата отличителна значка Топ 3 с текст:



На всички останали едно огромно БЛАГОДАРИМ за подкрепата.  Всички вие сте благотворители, затова и за вас е тази значка:

Вие имате огромен принос за нашата инициатива. Не забравяйте да се включите в №5  Пролетно предизвикателство  - "Пролетен скеч"

Този месец наши спонсори са A Day for Daisies, които предоставят на единия победител ваучер на стойност 12$ от тяхното магазинче за дигитални печати. 



И отново наш любезен спонсор e Онлайн магазин за опаковки, арт и крафт стоки UAU.BG, които ще предоставят на другия ни победител ваучер на стойност 25 лева, за което сърдечно им благодарим.



Очакваме Ви!


Искрено Ваши Вълшебници: Биляна, Софи и Зара

3 коментара:

  1. Благодаря ви момичета ,че ме предизвикахте с тази чудесна инициатива и също така на чичко Рандом.Чувствам се късметлийка днес:)

    ОтговорИзтриване
  2. Засилено мъжко присъствие в избора на топ 3! ;) Много благодаря за това, че съм сред отличените! За мен беше удоволствие да участвам! :) <3 Надявам се все някога картичките да стигнат до получателите си...

    ОтговорИзтриване
  3. За мен е удоволствие, че съм част от топ 3. Благодаря Ви много! :)

    ОтговорИзтриване